Změna ceníku parkovacího stání ve smíšených zónách

Ve vybraných lokalitách Prahy 6 na Břevnově a ve Vokovicích dochází od 2. dubna ke změně a sjednocení hodinového tarifu ve smíšených fialových zónách. Nově řidiči zaplatí 40 Kč za hodinu.

Hlavní foto

Změna vyšla z iniciativy Prahy 6. „Cílem je v exponovaných oblastech kolem ulice Bělohorská a u metra Bořislavka upřednostnit parkování pro rezidenty a pomocí vyšší hodinové sazby zkrátit dobu parkování návštěvníků. Zároveň kolem OC Bořislavka mají návštěvníci – nerezidenti možnost parkovat v podzemních garážích nákupního centra,“ říká radní pro dopravu Ondřej Matěj Hrubeš.

Změna se dotýká ulic:

Vokovice: Kladenská (část u OC Bořislavka a pod OC Šárka), Liberijská, Africká, Pod Kladenskou silnicí, Na Dlouhém lánu

Břevnov: Bělohorská, Břevnovská, Pod Marjánkou

 Aktuální ceny od 2. 4.

denní tarif 8.00–20.00 40 Kč za hodinu

noční tarif 20.00–6.00  40 Kč za noc

Související články

V soutěži Stavba roku dopravní a technické infrastruktury roku 2024 získala rekonstrukce Bubenečského nádraží celkem 8390 hlasů. Cenu v prostorách Národního technického muzea během slavnostního večera převzal za Prahu 6, která byla investorem rekonstrukce, radní pro sport, kulturu a bezpečnost, Jan Lacina. Zvláštní cenu za přínos pro rozvoj kolejové dopravy získala i další stavba, která byla v této kategorii nominována, a to tramvajová trať z Divoké Šárky na sídliště Dědina.

Celý článek 10. 12. 2024

Dnešní setkání se starosty okolních obcí k řešení dopravy navazovalo na to, které se uskutečnilo letos v dubnu. To bylo iniciováno žádostí okolních obcí o řešení dopravní situace. Na dnešním setkání zazněly informace od TSK a ROPID k opatřením v dopravě, která jsou již realizována či plánována. A došlo ke shodě všech přítomných aktérů na potřebě postupovat společně v přípravě a realizaci dalších dopravních opatření.

Celý článek 27. 11. 2024

Na městskou část Praha 6 se obrátilo několik obyvatel ulic Pod Novým lesem a Nad Hradním potokem s problémem vysokého množství dopravy se všemi negativními dopady, kterými jsou například snížený komfort bydlení, snížení bezpečnosti silničního provozu vlivem zvýšené dopravy, vyhýbání protijedoucích vozidel nejen na k tomu určených výhybnách, ale též na chodnících apod. a požadavkem na zabránění či omezení tranzitní dopravy.

Celý článek 21. 11. 2024