„Realizace této protipovodňové stavby je prvním krokem k rozšíření účinné ochrany obyvatel a povodňových území Vltavy za železniční tratí v Podbabě a Sedlci,“ sdělil starosta Prahy 6 Tomáš Chalupa.
Kromě protipovodňového hrazení železničního podjezdu Pod Paťankou totiž požadovala radnice Prahy 6 další dvě protipovodňové stavby: výstavbu mobilního hrazení viaduktu s přečerpáváním Šáreckého potoka do Vltavy v ulicích V Podbabě a V Šáreckém údolí a výstavbu mobilního hrazení viaduktu v ulicích V rokli a V Sedlci.
Investorem protipovodňových opatření je však hlavní město Praha a o dalším rozšíření protipovodňové ochrany Prahy 6 musí rozhodnout pražští radní. Opatření, které se skládají z komplexu tří staveb, navrhla radnice Prahy 6 po zkušenostech z povodní v roce 2002.
Umožňují základní funkce webových stránek, jako je přihlášení uživatele a správa účtu. Webové stránky nelze bez nezbytně nutných souborů cookies správně používat.