Stavba tramvaje na Dědinu dočasně mění trasy MHD

Z důvodu zahájení III. etapy výstavby tramvajové tratě Divoká Šárka – Dědina oznámil pražský dopravní podnik dočasnou změnu tras a zastávek autobusů s platností od pátku 16. prosince (od zahájení denního provozu) do odvolání (předpoklad únor 2023).

Hlavní foto

Opatření pro linku číslo 108

Linka je vedena v trase Dejvická – Divoká Šárka

V obou směrech se ruší zastávky:

o   Divoká Šárka v ulici Evropské

o   Vlastina Sídliště Na Dědině v ulici Vlastině

Ve směru Dejvická se zřizuje nástupní zastávka Divoká Šárka v ulici Evropské, 85 metrů za křižovatkou s protilehlou ulicí Za Vokovickou vozovnou.

Opatření pro linku číslo 191

Ve směru Letiště je linka vedena do zastávky Litovický potok po pravidelné trase a dále Libocká, U Silnice, Pod Cihelnou, Hodčina, Vlastina a dále po své pravidelné trase.

Ve směru Na Knížecí je linka vedena do zastávky Vlastina po pravidelné trase a dále Vlastina, U Silnice, Litovická a dále po své pravidelné trase.

V obou směrech se ruší zastávka Divoká Šárka.

Ve směru Letiště se mezi zastávkami Litovický potok a Vlastina zřizuje zastávka Ke Džbánu v ulici U Silnice, 25 metrů za křižovatkou s ulicí Ke Džbánu

Ve směru Letiště se mezi zastávkami Vlastina a Sídliště na Dědině zřizuje zastávka Hodčina (stávající Vlastina) v ulici Pod Cihelnou, 15 metrů za křižovatkou s ulicí Častavina.

Ve směru Na Knížecí se mezi zastávkami Vlastina a Litovická potok zřizuje zastávka Ke Džbánu v ulici U Silnice, 25 metrů za křižovatkou s ulicí Ke Džbánu.

Ve směru Letiště se přemísťuje zastávka Vlastina z ulice Vlastiny do ulicie U Silnice, přibližně 65 metrů za křižovatku s ulicí Vlastinou.

Ve směru Na Knížecí se přemísťuje zastávka Vlastina v ulice Vlastiny do ulice U Silnice, přibližně 50 metrů za křižovatku s ulicí Vlastinou.

Ve směru Na Knížecí se přemísťuje zastávka Dlouhá míle v ulici Drnovské v úrovni stávající zastávky.

Opatření pro linku číslo 225 

Linka v úseku je mezi zastávkami Nádraží Ruzyně – Divoká Šárka vedena po odklonové trase ulicemi Evropská a Drnovská.

V obou směrech se ruší zastávky VlastinaSídliště Na Dědině a Ciolkovského.

V obou směrech se mezi zastávkami Divoká Šárka a Nádraží Ruzyně zřizují zastávky Dlouhá MíleDědina Nová Šárka (v pravidlených zastávkách autobusů).

Ve směru Nádraží Veleslavín se zřizuje zastávka Ciolkovského, a to v ulici Drnovské, 30 metrů za křižovatkou s ulicí Vlastinou, na provizorním nástupišti.

Opatření pro linku číslo 910

Linka v úseku je mezi zastávkami K Letišti – Divoká Šárka vedena po odklonové trase ulicemi Evropská a K Letišti.

V obou směrech se ruší zastávky VlastinaSídliště Na DědiněCiolkovského Dlouhá míle.

V obou směrech se mezi zastávkami Divoká Šárka a K Letišti zřizují zastávky Nová Šárka Dědina (v zastávkách linky číslo 119).

Omezení a mimořádné události: Vlastina III. etapa: dočasná změna trasy a zastávek autobusů | Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost (dpp.cz)

 

Související články

V soutěži Stavba roku dopravní a technické infrastruktury roku 2024 získala rekonstrukce Bubenečského nádraží celkem 8390 hlasů. Cenu v prostorách Národního technického muzea během slavnostního večera převzal za Prahu 6, která byla investorem rekonstrukce, radní pro sport, kulturu a bezpečnost, Jan Lacina. Zvláštní cenu za přínos pro rozvoj kolejové dopravy získala i další stavba, která byla v této kategorii nominována, a to tramvajová trať z Divoké Šárky na sídliště Dědina.

Celý článek 10. 12. 2024

Dnešní setkání se starosty okolních obcí k řešení dopravy navazovalo na to, které se uskutečnilo letos v dubnu. To bylo iniciováno žádostí okolních obcí o řešení dopravní situace. Na dnešním setkání zazněly informace od TSK a ROPID k opatřením v dopravě, která jsou již realizována či plánována. A došlo ke shodě všech přítomných aktérů na potřebě postupovat společně v přípravě a realizaci dalších dopravních opatření.

Celý článek 27. 11. 2024

Na městskou část Praha 6 se obrátilo několik obyvatel ulic Pod Novým lesem a Nad Hradním potokem s problémem vysokého množství dopravy se všemi negativními dopady, kterými jsou například snížený komfort bydlení, snížení bezpečnosti silničního provozu vlivem zvýšené dopravy, vyhýbání protijedoucích vozidel nejen na k tomu určených výhybnách, ale též na chodnících apod. a požadavkem na zabránění či omezení tranzitní dopravy.

Celý článek 21. 11. 2024