Půjde z nás marketingový strach, věří v Dukle

Posilování fotbalové Dukly nezná hranic. Vedle zvučných jmen vstupuje dejvický druholigový tým do sezony také za podpory silných hráčů na internetu.
Hlavní foto

Hlavním partnerem se stala sázková společnost bwin. Dále seznam.cz, se svými portály sport.cz a stream.cz a rovněž i internetový peněžní ústav mBank. „Netajíme se tím, že chceme z Dukly vytvořit obchodního partnera na úrovni. S těmito společnostmi z nás půjde marketingový strach. A nejen ve druhé lize,“ hrdě hlásí Martin Lafek, nový předseda představenstva Dukly.

Vedle nových tváří ve vedení a obchodních partnerů se změnily i ambice. Pryč by měly být obavy ze záchrany. Naopak se myslí na stabilizaci a v blízkém horizontu i postup mezi elitu. „Ten horizont by mohl být dlouhodobý až střednědobý. Ekonomická stabilita je zajištěna, teď i hráčská. Takže cíl zní: postup hned,“ usmál se Lafek.

„Samozřejmě, že bychom chtěli klub nejdříve stabilizovat a zapracovat na integraci nových posil. Když budeme ve středu tabulky nebo atakovat vrchní příčky, nebyl bych proti,“ přiznal Günter Bittengel, kouč Dukly.

Dukla oproti loňské sezoně vsadila na velké a zvučné společnosti, a hlavně na svoji tradici. Také navýšila rozpočet klubu na 20 milionů korun, což představuje pět milionů navíc oproti loňské sezoně. „Dukla nese velmi silný brand - jméno. To je obrovské lákadlo. Navíc za hranicemi je to díky své historii stále druhý nejznámější klub v Česku, ještě před Slavií. Pro společnost bwin je ctí stát se partnerem Dukly. Snad se stane znovu jedním z nejsilnějších klubů v republice,“ říká Jindřich Rajchl, právník společnosti bwin. Jde o největší sázkovou společnost na světě s 23 miliony zákazníků, jež naposledy spolupracovala s Libercem a nyní financuje třeba Real Madrid nebo AC Milán.

Vedle bwinu se s Duklou spojil i další gigant, internetový velikán českého trhu seznam.cz. Ten se může chlubit zase denní návštěvou 2,5 milionu uživatelů svých stránek. „Chceme Duklu masivně propagovat na české scéně. Snad bude co nejdřív v první lize,“ prohlašuje ředitel společnosti Pavel Zima, jehož ve stejném duchu doplňuje Jan Horák z mBank.

Dukla s internetovými velikány nechce zůstat jen u holé vzájemné reklamy, ale nabídne online sázení i přímé přenosy po internetu. „Stále probíhají jednání s Českou televizí, která je absolutním vlastníkem práv na 1. a 2. ligu. Ale vypadá to, že spolupráce by mohla být,“ doplňuje Rajchl z bwin.


(podle Pražského deníku, autor: J.Zelenka)

Související články

Až do poloviny listopadu budou mít návštěvníci možnost si před Píseckou bránou prohlédnout výstavu Praha 6 legionářská, která se sem přesouvá z Vítězného náměstí a bude doplněna interiérovou výstavou (PO)ZAPOMENUTÍ LEGIONÁŘI, na níž volně navazuje. Praha 6 tak chce uctít výročí založení Československa a zároveň přimět obyvatele Prahy 6 k zamyšlení, zda by si některé ulice nezasloužily, aby se jim vrátil původní název, který vzdával hold hrdinům první světové války a legionářům.

 

Celý článek 18. 10. 2024

Břevnovský klášter a jeho okolí o víkendu zachvátí posvícenská zábava. Oblíbené pouťové atrakce doplní staročeská vesnička se stánky s řemeslnými výrobky a zásadní roli bude hrát také posvícenské občerstvení a bohatý kulturní program. Po celou dobu posvícení jsou přístupné prostory Břevnovského kláštera.

Celý článek 2. 10. 2024