Umožňují základní funkce webových stránek, jako je přihlášení uživatele a správa účtu. Webové stránky nelze bez nezbytně nutných souborů cookies správně používat.
Ceník inzerce časopisu Šestka
Plošná inzerce
Počet stran | velikost v mm | cena bez dph |
---|---|---|
1/1 strany | 204 x 286 mm | 34 300 Kč |
1/2 strany na šířku | 204 x 143 mm | 16 100 Kč |
1/2 strany na výšku | 102 x 286 mm | 16 100 Kč |
1/4 strany | 102 x 143 mm | 7 000 Kč |
1/8 strany na šířku | 102 x 71,5 mm | 3 150 Kč |
1/16 strany | 51 x 74 mm | 1 470 Kč |
1/3 strany | 204 x 68 mm | 10 500 Kč |
1/12 strany | 102 x 34 mm | 2 030 Kč |
1/24 strany | 51 x 34 mm | 700 Kč |
Řádková inzerce
60 Kč bez DPH za 60 znaků – Pro občany Prahy 6, (trvalý a přechodný pobyt)
90 Kč bez DPH za 60 znaků – Pro občany z jiných lokalit
Významná životní jubilea např. zlaté svatby – 50 let, narozeniny nad 100 let jsou publikována pro občany Prahy 6 formou bezplatné inzerce.
Slevy při opakování plošné inzerce
12 a více měsíců – celková sleva 20 % včetně DPH
6–11 měsíců – celková sleva 15 % včetně DPH
3–5 měsíců – celková sleva 10 % včetně DPH
Podávání inzerce
Stáhněte si formulář objednávky inzerce a vyplněný ho odešlete na inzercesestka@praha6.cz nebo volejte na telefon +420 220 189 154.
Pravidla pro podávání inzerce
Pravidelné uveřejňování inzerce nesmí překročit 15 % rozsahu periodika;
Inzerát nesmí být na první stránce;
Rozsah řádkové inzerce je limitován plochou 1 strany na šířku. Dodržování pravidel (etický kodex) pro řádkovou inzerci zajistí odd. komunikace a médií KMČ. Poté bude vydán zadavateli variabilní symbol pro zaplacení;
Závazné objednávky inzerce jsou přijímány v originální podobě nebo e-mailem (včetně podpisu a razítka) do 10. dne běžného měsíce;
Inzeráty je nutné dodat v elektronické podobě. Inzeráty nejsou vydavatelem MČ upravovány, je nutné jejich dodání tzv. na klíč;
Inzerce je rezervována teprve po zaplacení;
Platba za inzerci je možná bezhotovostně či za přímou úhradu v pokladně ÚMČ Praha 6. Inzerci je nutné uhradit předem do 15. dne v měsíci;
Etický kodex inzerce
Uveřejněné inzeráty musí být v souladu s Kodexem reklamy, který zpracovala Rada pro reklamu. Kodex reklamy vychází z mezinárodně uznávané zásady reklamní praxe vypracované Mezinárodní obchodní komorou;
Inzerce slouží k informování veřejnosti a měla by splňovat etická hlediska působení na občany České republiky;
Inzerce uveřejněná v Šestce musí být pravdivá, slušná a čestná;
Musí respektovat zásady čestného soutěžení konkurentů;
Nesmí navádět k porušování právních předpisů nebo budit dojem, že s jejich porušováním souhlasí;
Nesmí šířit klamavé údaje;
Nesmí obsahovat prvky snižující lidskou důstojnost;
Nesmí zneužívat důvěru veřejnosti či nedostatku jejích zkušeností či znalostí;
Nesmí využívat podprahové vnímání veřejnosti;
Nesmí obsahovat nic, co by vedlo k násilným aktům nebo je podporovat;
Nesmí zneužívat předsudků a pověr;
Reklama nesmí obsahovat nic, co by nepochybným způsobem uráželo národnostní, rasové nebo náboženské cítění lidí;
Nesmí podporovat či vychvalovat chování poškozující životní prostředí nad společensky akceptovanou míru;
Nepřípustná je anonymní reklama s politickým obsahem.
Vydavatel Šestky si vyhrazuje právo:
Neuveřejňovat inzeráty s jednoznačnou nabídkou sexuálních služeb;
Neuveřejňovat reklamy na zásilkový prodej;
Neuveřejňovat soukromé inzeráty typu “Práce doma – výdělek až 50 000 Kč týdně“;
Neuveřejňovat inzerci, která by povzbuzovala děti k tomu, aby chodily na neznámá místa nebo hovořily s neznámými lidmi;
Neuveřejňovat žádnou reklamu na komerční produkt či službu, která by obsahovala výzvu dětem, a která by jakýmkoliv způsobem naznačovala, že pokud si děti samy nekoupí produkt, nesplní nějakou povinnost;
Má-li reklama zahrnovat odkaz na dětskou soutěž, sběr kuponů, nabídky prémií, tahy cen a podobné hry zaměřené na děti a mládež, musí být vhodným způsobem publikována jasná pravidla hry;
Neuveřejňovat reklamu na loterie a jiné podobné hry;
Ve sporných případech má konečné právo rozhodnout vedoucí odboru Kanceláře městské části po informování členů Grémia starosty.