Ceník inzerce časopisu Šestka

Plošná inzerce

Počet stran

velikost v mm

cena bez dph

1/1 strany

204 x 286 mm

34 300 Kč

1/2 strany na šířku

204 x 143 mm

16 100 Kč

1/2 strany na výšku

102 x 286 mm

16 100 Kč

1/4 strany

102 x 143 mm

7 000 Kč

1/8 strany na šířku

102 x 71,5 mm

3 150 Kč

1/16 strany

51 x 74 mm

1 470 Kč

1/3 strany

204 x 68 mm

10 500 Kč

1/12 strany

102 x 34 mm

2 030 Kč

1/24 strany

51 x 34 mm

700 Kč

Řádková inzerce

60 Kč bez DPH za 60 znaků – Pro občany Prahy 6, (trvalý a přechodný pobyt)

90 Kč bez DPH za 60 znaků – Pro občany z jiných lokalit

Významná životní jubilea např. zlaté svatby – 50 let, narozeniny nad 100 let jsou publikována pro občany Prahy 6 formou bezplatné inzerce.

Slevy při opakování plošné inzerce

12 a více měsíců – celková sleva 20 % včetně DPH

6–11 měsíců – celková sleva 15 % včetně DPH

3–5 měsíců – celková sleva 10 % včetně DPH

Podávání inzerce

Stáhněte si formulář objednávky inzerce a vyplněný ho odešlete na inzercesestka@praha6.cz nebo volejte na telefon +420 220 189 154.

Pravidla pro podávání inzerce

  • Pravidelné uveřejňování inzerce nesmí překročit 15 % rozsahu periodika;

  • Inzerát nesmí být na první stránce;

  • Rozsah řádkové inzerce je limitován plochou 1 strany na šířku. Dodržování pravidel (etický kodex) pro řádkovou inzerci zajistí odd. komunikace a médií KMČ. Poté bude vydán zadavateli variabilní symbol pro zaplacení;

  • Závazné objednávky inzerce jsou přijímány v originální podobě nebo e-mailem (včetně podpisu a razítka) do 10. dne běžného měsíce;

  • Inzeráty je nutné dodat v elektronické podobě. Inzeráty nejsou vydavatelem MČ upravovány, je nutné jejich dodání tzv. na klíč;

  • Inzerce je rezervována teprve po zaplacení;

  • Platba za inzerci je možná bezhotovostně či za přímou úhradu v pokladně ÚMČ Praha 6. Inzerci je nutné uhradit předem do 15. dne v měsíci;

Etický kodex inzerce

  • Uveřejněné inzeráty musí být v souladu s Kodexem reklamy, který zpracovala Rada pro reklamu. Kodex reklamy vychází z mezinárodně uznávané zásady reklamní praxe vypracované Mezinárodní obchodní komorou;

  • Inzerce slouží k informování veřejnosti a měla by splňovat etická hlediska působení na občany České republiky;

  • Inzerce uveřejněná v Šestce musí být pravdivá, slušná a čestná;

  • Musí respektovat zásady čestného soutěžení konkurentů;

  • Nesmí navádět k porušování právních předpisů nebo budit dojem, že s jejich porušováním souhlasí;

  • Nesmí šířit klamavé údaje;

  • Nesmí obsahovat prvky snižující lidskou důstojnost;

  • Nesmí zneužívat důvěru veřejnosti či nedostatku jejích zkušeností či znalostí;

  • Nesmí využívat podprahové vnímání veřejnosti;

  • Nesmí obsahovat nic, co by vedlo k násilným aktům nebo je podporovat;

  • Nesmí zneužívat předsudků a pověr;

  • Reklama nesmí obsahovat nic, co by nepochybným způsobem uráželo národnostní, rasové nebo náboženské cítění lidí;

  • Nesmí podporovat či vychvalovat chování poškozující životní prostředí nad společensky akceptovanou míru;

  • Nepřípustná je anonymní reklama s politickým obsahem.

Vydavatel Šestky si vyhrazuje právo:

  • Neuveřejňovat inzeráty s jednoznačnou nabídkou sexuálních služeb;

  • Neuveřejňovat reklamy na zásilkový prodej;

  • Neuveřejňovat soukromé inzeráty typu “Práce doma – výdělek až 50 000 Kč týdně“;

  • Neuveřejňovat inzerci, která by povzbuzovala děti k tomu, aby chodily na neznámá místa nebo hovořily s neznámými lidmi;

  • Neuveřejňovat žádnou reklamu na komerční produkt či službu, která by obsahovala výzvu dětem, a která by jakýmkoliv způsobem naznačovala, že pokud si děti samy nekoupí produkt, nesplní nějakou povinnost;

  • Má-li reklama zahrnovat odkaz na dětskou soutěž, sběr kuponů, nabídky prémií, tahy cen a podobné hry zaměřené na děti a mládež, musí být vhodným způsobem publikována jasná pravidla hry;

  • Neuveřejňovat reklamu na loterie a jiné podobné hry;

  • Ve sporných případech má konečné právo rozhodnout vedoucí odboru Kanceláře městské části po informování členů Grémia starosty.