Umožňují základní funkce webových stránek, jako je přihlášení uživatele a správa účtu. Webové stránky nelze bez nezbytně nutných souborů cookies správně používat.
Vedoucí oddělení registrace podnikatelů
Náplň práce
• Výkon řídící činnosti vůči zaměstnancům oddělení při výkonu státní správy pro oblast živnostenského podnikání.
• Výkon komplexní agendy živnostenského úřadu v oblasti ohlašovacích a koncesovaných živností a evidence zemědělského podnikatele.
• Přijímání ohlášení živností, oznámení změn, rozhodování o tom, že živnostenské oprávnění ohlášením nevzniklo nebo že podnikatel nesplnil podmínky pro vznik živnostenského oprávnění.
• Přijímání žádostí o koncesi a její změnu, rozhodování o udělení a změně koncese.
• Zpracování agendy v informačním systému Registr živnostenského podnikání.
• Vyměřování správních poplatků.
• Konzultační, metodická a poradenská činnost v oblasti státní správy na úseku živnostenského podnikání.
• Spolupráce s jinými správními orgány.
, ve znění pozdějších předpisů. (základní plat zaměstnance je určen podle stupnice platových tarifů uvedených v příloze č. 1 tohoto nařízení vlády);
• Výkon komplexní agendy živnostenského úřadu v oblasti ohlašovacích a koncesovaných živností a evidence zemědělského podnikatele.
• Přijímání ohlášení živností, oznámení změn, rozhodování o tom, že živnostenské oprávnění ohlášením nevzniklo nebo že podnikatel nesplnil podmínky pro vznik živnostenského oprávnění.
• Přijímání žádostí o koncesi a její změnu, rozhodování o udělení a změně koncese.
• Zpracování agendy v informačním systému Registr živnostenského podnikání.
• Vyměřování správních poplatků.
• Konzultační, metodická a poradenská činnost v oblasti státní správy na úseku živnostenského podnikání.
• Spolupráce s jinými správními orgány.
, ve znění pozdějších předpisů. (základní plat zaměstnance je určen podle stupnice platových tarifů uvedených v příloze č. 1 tohoto nařízení vlády);
Platové podmínky
platový tarif v 11. platové třídě je stanoven ve výši od 25 280 Kč do 37 170 Kč a bude určen podle délky praxe, doby péče o dítě a doby vojenské základní (náhradní) služby, výše příplatku za vedení činí 1 860 Kč až 11 150 Kč, osobní příplatek může být poskytnut až do výše 37 170 Kč.
Požadované vzdělání
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Požadovné znalosti a dovednosti
• velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce
• analytické schopnosti a logické myšlení, schopnost spolupráce i samostatného rozhodování
• schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem
• schopnost aktivního přístupu k řešení úkolů, schopnost týmové práce
• vítaná znalost zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), v platném znění, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v pl. znění,
• vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 512002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, pro výkon správních činností při správě živnostenského podnikání (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání
Bližší informace Vám poskytne Mgr. Anna Palasová, vedoucí Odboru správních agend Telefon 220 189 750
• analytické schopnosti a logické myšlení, schopnost spolupráce i samostatného rozhodování
• schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem
• schopnost aktivního přístupu k řešení úkolů, schopnost týmové práce
• vítaná znalost zákona č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání (živnostenský zákon), v platném znění, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, v pl. znění,
• vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 512002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, pro výkon správních činností při správě živnostenského podnikání (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání
Bližší informace Vám poskytne Mgr. Anna Palasová, vedoucí Odboru správních agend Telefon 220 189 750