Umožňují základní funkce webových stránek, jako je přihlášení uživatele a správa účtu. Webové stránky nelze bez nezbytně nutných souborů cookies správně používat.
Kontrolor/kontrolorka
Náplň práce
• vykonáváte následnou veřejnosprávní kontrolu podle zák. č. 320/2001 Sb. ve znění p.p. a prováděcích předpisů v příspěvkových organizacích zřízených MČ a u příjemců veřejné finanční podpory
• vyhodnocujete závěry z veřejnosprávních kontrol, navrhujete a doporučujete opatření k odstranění nedostatků včetně řešení systémových chyb
• provádíte ostatní kontrolní činnost na Úřadu městské části.
Bližší informace Ing. Radka Zeithammerová, vedoucí oddělení kontroly Telefon 220 189 574
• vyhodnocujete závěry z veřejnosprávních kontrol, navrhujete a doporučujete opatření k odstranění nedostatků včetně řešení systémových chyb
• provádíte ostatní kontrolní činnost na Úřadu městské části.
Bližší informace Ing. Radka Zeithammerová, vedoucí oddělení kontroly Telefon 220 189 574
Platové podmínky
platový tarif v 10. platové t řídě je stanoven ve výši od 23 390 do 34 370 K č a bude určen podle délky praxe, doby péče o dítě a doby vojenské základní (náhradní) služby, osobní příplatek m ůže být poskytnut až do výše 34 370 Kč.
Požadované vzdělání
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Požadovné znalosti a dovednosti
• vítána praxe/znalost legislativy z oblasti hospodaření územně samosprávných celků
• velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce
• analytické schopnosti a logické myšlení, schopnost spolupráce i samostatného rozhodování
• pokročilá znalost práce na PC (MS Office zejména MS Word, Excel)
• vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 512002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušky do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání).
• velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce
• analytické schopnosti a logické myšlení, schopnost spolupráce i samostatného rozhodování
• pokročilá znalost práce na PC (MS Office zejména MS Word, Excel)
• vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 512002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušky do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání).