Umožňují základní funkce webových stránek, jako je přihlášení uživatele a správa účtu. Webové stránky nelze bez nezbytně nutných souborů cookies správně používat.
Veřejná opatrovnice/veřejný opatrovník
Náplň práce
Na základě rozhodnutí místně příslušného soudu vykonává institut opatrovnictví občanů omezených na svéprávnosti ve prospěch opatrovance. Sleduje zdravotní a psychický stav opatrovanců, řeší jejich náročné životní situace, poskytuje opatrovancům podporu a pomoc. Spravuje movitý a nemovitý majetek opatrovanců, rovněž tak finanční prostředky, kterými disponuje v rozsahu stanoveném soudem a zodpovídá za účetní evidenci. Jedná se zdravotními, léčebnými a sociálními zařízeními, rozhoduje o podání žádosti o umístění v takových zařízeních. Vyslovuje ústní a písemnou formu informovaného souhlasu s poskytováním akutní péče pro opatrovance.
Bližší informace poskytne pí Hana Buštová, vedoucí oddělení sociální a zdravotní pomoci Telefon 220 189 645
Benefity 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna (sick days) a další pracovní volno nad rámec důležitých osobních překážek v práci, e-stravenky v nominální hodnotě 100 Kč/den, příspěvek na kupon MHD na území hl. m. Prahy, příspěvek na penzijní připojištění, systém dalšího vzdělávání, další zaměstnanecké výhody, pracoviště s výbornou dopravní dostupností.
Pracovní poměr2/ bude sjednán na dobu ur čitou, po dobu mateřské/rodičovské dovolené. Stanovená týdenní pracovní doba činí 40 hodin; pružné rozvržení pracovní doby. Místo výkonu práce Praha.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanoví § 4 zákona č. 312/2002 Sb. státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dosažení věku 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost3/ ovládání českého jazyka.
Bližší informace poskytne pí Hana Buštová, vedoucí oddělení sociální a zdravotní pomoci Telefon 220 189 645
Benefity 5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna (sick days) a další pracovní volno nad rámec důležitých osobních překážek v práci, e-stravenky v nominální hodnotě 100 Kč/den, příspěvek na kupon MHD na území hl. m. Prahy, příspěvek na penzijní připojištění, systém dalšího vzdělávání, další zaměstnanecké výhody, pracoviště s výbornou dopravní dostupností.
Pracovní poměr2/ bude sjednán na dobu ur čitou, po dobu mateřské/rodičovské dovolené. Stanovená týdenní pracovní doba činí 40 hodin; pružné rozvržení pracovní doby. Místo výkonu práce Praha.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanoví § 4 zákona č. 312/2002 Sb. státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dosažení věku 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost3/ ovládání českého jazyka.
Požadované vzdělání
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, zaměření na sociální práci, sociální politiku, sociální péči, sociální patologii, právo, nebo vyšší odborné vzd ělání se zaměřením na sociální práci a sociální a humanitární práci.
Požadovné znalosti a dovednosti
praxe a orientace v sociální oblasti vítána schopnost porozumět verbálním i neverbálním sdělení velmi dobré komunikační schopnosti, včetně dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu v českém jazyce schopnost samostatného i týmového řešení problémů, identifikace priorit zvládání zátěže znalost práce na PC (MS Office) na uživatelské úrovni řidičské oprávnění pro řízení mot. vozidel sk. B vítáno vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 512002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti , pro výkon správních činností při výkonu veřejného opatrovnictví (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání4/).
Písemné nabídky se strukturovaným profesním životopisem5/ je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.03.2023 v podatelně Úřadu městské části Praha 6, Československé armády 601/23, Praha 6.
Obálku prosím označte slovy NEOTEVÍRAT – nabídka práce opatrovník Úřad městské části Praha 6, k rukám pí Hany Buštové, vedoucího oddělení sociální a zdravotní pomoci, Odbor sociálních věcí, Československé armády 601/23, 160 52 Praha 6 nebo na e-mail hbustova@praha6.cz E-mail v předmětu prosím označte slovy NEOTEVÍRAT – nabídka práce opatrovník
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Informace k obsahu textu Oznámení o volném pracovním místu
1/ V platové třídě podle zákona č. 262006 Sb., zákoníku práce (dále jen zákon) a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění p.p. (příloha č. 1 tohoto nařízení vlády); osobní příplatek je poskytován v souladu s ust. § 131 zákona, zvláštní příplatek dle § 129 zákona.
Na základě § 16 odst. 3, 4 a 5 zákona č. 312002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nesmí být úředník členem řídících, dozorčích nebo kontrolních orgánů právnických osob provozujících podnikatelskou činnost; to neplatí, pokud je do takového orgánu vyslán zaměstnavatelem, a v souvislosti s tímto členstvím nepobírá odměnu od příslušné právnické osoby provozující podnikatelskou činnost. Jinou výdělečnou činnost může vykonávat pouze jen s předchozím písemným souhlasem zaměstnavatele; to se nevztahuje na činnost vědeckou, pedagogickou, publicistickou, literární nebo uměleckou, na správu vlastního majetku, na činnost znalce nebo tlumočníka vykonávanou podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad a na činnost v poradních orgánech vlády.
3/ Podle § 4 odst. 2 zákona č. 312002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, se za bezúhonnou pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí jakoby nebyla odsouzena.
4/ Vyhláška č. 304/2012 Sb., o uznání rovnocennosti vzdělání úředníků územních samosprávných celků, v platném znění; podle § 34 zákona č. 312002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.
5/ Poskytnuté osobní údaje uvedené v životopise budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení a v souladu s platnými právními předpisy. Správcem osobních údajů je městská část Praha 6 – Úřad městské části. Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům personálního oddělení a členům výběrové komise. Po skončení výběrového řízení bude zaslaný životopis, popř. další zaslané písemnosti zlikvidovány. Záznam o zjednodušeném výběrovém řízení obsahující osobní údaje účastníků výběrového řízení (jméno, příjmení, kontaktní údaje) bude v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, uchován u správce po dobu 4 let, po jejím uplynutí dojde ke skartaci těchto dokumentů, nevznikne-li mezitím jiný právní důvod ke zpracování daných osobních údajů. V souladu s ustanoveními obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) máte právo na přístup ke svým osobním údajům zpracovávaných správcem a k informacím o jejich zpracovávání, popř. můžete požadovat jejich kopie; máte právo požadovat opravu nepřesných osobních údajů; právo na výmaz, pokud již pominul účel zpracování, pokud vznesete námitky proti zpracování, ne
Písemné nabídky se strukturovaným profesním životopisem5/ je nutno doručit v uzavřené obálce tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 10.03.2023 v podatelně Úřadu městské části Praha 6, Československé armády 601/23, Praha 6.
Obálku prosím označte slovy NEOTEVÍRAT – nabídka práce opatrovník Úřad městské části Praha 6, k rukám pí Hany Buštové, vedoucího oddělení sociální a zdravotní pomoci, Odbor sociálních věcí, Československé armády 601/23, 160 52 Praha 6 nebo na e-mail hbustova@praha6.cz E-mail v předmětu prosím označte slovy NEOTEVÍRAT – nabídka práce opatrovník
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Informace k obsahu textu Oznámení o volném pracovním místu
1/ V platové třídě podle zákona č. 262006 Sb., zákoníku práce (dále jen zákon) a podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění p.p. (příloha č. 1 tohoto nařízení vlády); osobní příplatek je poskytován v souladu s ust. § 131 zákona, zvláštní příplatek dle § 129 zákona.
Na základě § 16 odst. 3, 4 a 5 zákona č. 312002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, nesmí být úředník členem řídících, dozorčích nebo kontrolních orgánů právnických osob provozujících podnikatelskou činnost; to neplatí, pokud je do takového orgánu vyslán zaměstnavatelem, a v souvislosti s tímto členstvím nepobírá odměnu od příslušné právnické osoby provozující podnikatelskou činnost. Jinou výdělečnou činnost může vykonávat pouze jen s předchozím písemným souhlasem zaměstnavatele; to se nevztahuje na činnost vědeckou, pedagogickou, publicistickou, literární nebo uměleckou, na správu vlastního majetku, na činnost znalce nebo tlumočníka vykonávanou podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad a na činnost v poradních orgánech vlády.
3/ Podle § 4 odst. 2 zákona č. 312002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, se za bezúhonnou pro účely tohoto zákona nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena a) pro trestný čin spáchaný úmyslně, b) pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí jakoby nebyla odsouzena.
4/ Vyhláška č. 304/2012 Sb., o uznání rovnocennosti vzdělání úředníků územních samosprávných celků, v platném znění; podle § 34 zákona č. 312002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.
5/ Poskytnuté osobní údaje uvedené v životopise budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto výběrového řízení a v souladu s platnými právními předpisy. Správcem osobních údajů je městská část Praha 6 – Úřad městské části. Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům personálního oddělení a členům výběrové komise. Po skončení výběrového řízení bude zaslaný životopis, popř. další zaslané písemnosti zlikvidovány. Záznam o zjednodušeném výběrovém řízení obsahující osobní údaje účastníků výběrového řízení (jméno, příjmení, kontaktní údaje) bude v souladu se zákonem č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, uchován u správce po dobu 4 let, po jejím uplynutí dojde ke skartaci těchto dokumentů, nevznikne-li mezitím jiný právní důvod ke zpracování daných osobních údajů. V souladu s ustanoveními obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) máte právo na přístup ke svým osobním údajům zpracovávaných správcem a k informacím o jejich zpracovávání, popř. můžete požadovat jejich kopie; máte právo požadovat opravu nepřesných osobních údajů; právo na výmaz, pokud již pominul účel zpracování, pokud vznesete námitky proti zpracování, ne