V letních měsících jsou opravy pražské vodohospodářské sítě v plném proudu. Počet plánovaných výluk ve srovnání s ostatními měsíci roste. Ideálním řešením, jak mít přehled nejen o výlukách, ale i mimořádných událostech, je aktivace služby SMS-INFO.
„Zákazník dostává na svůj mobilní telefon zdarma informace o všem podstatném, co vody v Praze týká,“ uvedl tiskový mluvčí Pražských vodovodů a kanalizací Tomáš Mrázek s tím, že tuto službu v metropoli využívá přes 25 tisíc klientů.
Služba SMS-INFO měla svoji premiéru v roce 2007. Od té doby přesáhl počet odeslaných zpráv osm set tisíc.
Ke službě SMS-INFO je nutná pouze registrace. „Při ní si klient určí, zda si nechá zasílat informace z celé Prahy, vybrané lokality či ulice. Vždy záleží na jeho volbě,“ vysvětlil Mrázek.
Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 840 111 112 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10. Další možností je zaslat sms zprávu s textem VEOLIA na číslo 720 001 112, kdy bude operátor klienta kontaktovat a provede s ním rychlou a pohodlnou registraci služby SMS-INFO.
Jaké informace služba SMS-INFO nabízí:
• významné plánované odstávky vody
• velké havárie vodovodního a kanalizačního potrubí ve Vašem okolí, které by Vás mohly na delší dobu omezit v odběru pitné vody nebo v odkanalizování
• výjimečné provozní události s možným dopadem na zdraví a bezpečnost obyvatel (povodně, intoxikace pitné vody ve veřejném vodovodu apod.)
• aktuální ceny vodného a stočného, provozní dobu zákaznických center a Call center, změny adres nebo telefonních čísel
Klienti také mohou sledovat webové stránky www.pvk.cz, kde jsou informace o výlukách ve speciální sekci. Info o haváriích běží v režimu on-line včetně upřesnění, zda mají vliv na dodávky pitné vody a lokalitě, kde jsou případně umístěny cisterny s náhradním zásobováním. Vše je dostupné i na google mapách.