Žádosti a podání

A) PODÁNÍ DOKUMENTŮ

Podání, jejichž předmětem je žádost, stížnost, návrh, podnět nebo jiný obsah lze učinit prostřednictví pošty a jejích poštovních služeb, elektronicky nebo osobně. Doručené dokumenty přejímá podatelna Úřadu m.č. Praha 6 (dále jen „ÚMČ“), která zároveň plní i funkci elektronické podatelny.

Dokumenty doručené prostřednictvím pošty a jejich poštovních služeb podatelna převezme, zaeviduje a umožňuje-li to charakter dokumentu, naskenuje. Takto zaevidovaný dokument postoupí do sekretariátu věcně příslušného odboru k vyřízení.

Elektronická podání lze učinit prostřednictvím datové schránky, jejíž ID je bmzbv7c nebo prostřednictvím elektronické podatelny.

Vedle podatelny mohou dokumenty dále přijímat podací místa, která jsou propojená na podatelnu. Těmito podacími místy jsou:

  • sekretariát starosty
  • sekretariáty zástupců starosty a uvolněných členů ZMČ
  • sekretariát tajemníka ÚMČ
  • sekretariáty vedoucích odborů

Při osobním předání dokumenty přejímá podatelna ÚMČ pokud není stanoveno jinak. V těchto případech je pak příjemcem sekretariát odboru nebo pracovník odboru, který je věcně příslušný k vyřízení dané záležitosti nebo záležitost již vyřizoval.

V případě, že podání je učiněno elektronicky na e-mail konkrétního zaměstnance a toto podání má charakter standardně evidovaného dokumentu, nejedná se o oficiální podání. Dokumenty evidované ve zvláštním režimu se podávají výhradně prostřednictvím podatelny, elektronické podatelny nebo prostřednictvím datové schránky. 

 

 B) VYPRAVENÍ DOKUMENTŮ

Vypravení dokumentů zajišťuje podatelna ÚMČ standardním způsobem, pokud není stanoveno jinak. Vypravením se rozumí:

  • datovou zprávou
  • poštou standardně nebo doporučeně
  • e-mailem s elektronickým podpisem
  • kurýrem
  • osobním vyzvednutím na základě předcházející dohody a následné výzvy.

Případné odlišnosti jsou uvedeny v jednotlivých případech v rubrice „Potřebuji vyřešit“.