Umožňují základní funkce webových stránek, jako je přihlášení uživatele a správa účtu. Webové stránky nelze bez nezbytně nutných souborů cookies správně používat.
Sekretář/ka – projektový pracovník/projektová pracovnice
Náplň práce
• Organizačně koordinujete práce jednotlivých složek s programem vedoucí/ho odboru a zajišťujete informační, organizační a evidenční práce sekretariátu.
• Zajišťujete administrativní přípravu velkých investičních dotací a dotací z tzv. měkkých projektů MAP, vzdělávací, participativní projekty, projekty energetického managementu a další včetně komunikačních strategií a aktualizací webů „Jak do školy“ a „Jak do školky“.
• Připravujete a aktualizuje podklady pro jednání samosprávy v oblasti školství.
• Zajišťujete komunikaci se zřizovanými ZŠ a MŠ, institucemi v oblasti školství a vzdělávání (MŠMT, ČSI, jiné MČ).
• Připravujete materiály k jednání vedoucího odboru a obstarává další podklady a informace, rozepisujete úkoly a prověřuje jejich plnění, obstarává podklady pro zprávy vedoucího odboru.
• Vedete evidenci docházky zaměstnanců a ve stanoveném termínu předkládáte ekonomickému odboru zpracovaný výkaz docházky zaměstnanců odboru.
• Zhotovujete záznamy a zápisy z jednání vedených vedoucí/m odboru.
• Zajišťujete pro zaměstnance odboru kancelářské potřeby.
• Zajišťujete administrativní přípravu velkých investičních dotací a dotací z tzv. měkkých projektů MAP, vzdělávací, participativní projekty, projekty energetického managementu a další včetně komunikačních strategií a aktualizací webů „Jak do školy“ a „Jak do školky“.
• Připravujete a aktualizuje podklady pro jednání samosprávy v oblasti školství.
• Zajišťujete komunikaci se zřizovanými ZŠ a MŠ, institucemi v oblasti školství a vzdělávání (MŠMT, ČSI, jiné MČ).
• Připravujete materiály k jednání vedoucího odboru a obstarává další podklady a informace, rozepisujete úkoly a prověřuje jejich plnění, obstarává podklady pro zprávy vedoucího odboru.
• Vedete evidenci docházky zaměstnanců a ve stanoveném termínu předkládáte ekonomickému odboru zpracovaný výkaz docházky zaměstnanců odboru.
• Zhotovujete záznamy a zápisy z jednání vedených vedoucí/m odboru.
• Zajišťujete pro zaměstnance odboru kancelářské potřeby.
Platové podmínky
platový tarif v 10. platové třídě je stanoven ve výši od 23 390 Kč do 34 370 Kč a bude určen podle délky praxe, doby péče o dítě a doby vojenské základní (náhradní) služby, osobní příplatek může být poskytnut až do výše 34 370 Kč.
Požadované vzdělání
vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Požadovné znalosti a dovednosti
• znalosti postupů při získávání, průběhu, udržení dotovaných projektů, znalost právních předpisů souvisejících s problematikou přidělování dotací
• jazyková způsobilost v češtině; komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
• systematičnost a pečlivost ve vedení dokumentace projektů
• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 512002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání).
Bližší informace Vám poskytne
Ing. Marie Kubíková, vedoucí Odboru školství Telefon 220 189 550
• jazyková způsobilost v češtině; komunikační dovednosti, dobré vyjadřovací schopnosti v písemném i mluveném projevu
• systematičnost a pečlivost ve vedení dokumentace projektů
• velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office)
• vítána úspěšně složená zkouška podle vyhlášky č. 512002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti, pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru, případně předložit doklad o uznání rovnocennosti vzdělání).
Bližší informace Vám poskytne
Ing. Marie Kubíková, vedoucí Odboru školství Telefon 220 189 550